Od vodoinstalaterskog šegrta do inženjera
Koreni istorije kompanije Porsche leže u Češkoj, gde je Ferdinand Porsche rođen 3. septembra 1875. u Maffersdorfu, kao treće dete Antona Porsche i njegove supruge Anne. Kada je izmišljen automobil Ferdinand Porsche imao je 11 godina. Bio je veoma zainteresovan za struju i već sa 13 godina instalirao je elekrtično zvono u kući svojih roditelja, sa 16 godina uveo je i električno osvetljenje.
Pronalazač električnog motora na kapi točka
Nakon završetka vodoinstalaterskog pripravničkog staža, Ferdinanda Porsche su sklonosti i sposobnosti navele da započne karijeru u Bela Egger & Co (elektrika) u Beču. Na samom kraju veka prelazi da radi kod Jacoba Lohnera, snabdevača austrijskog dvora. Sa razvojem motora na kapi točka predstavio se automobilskom svetu u Parizu 1900. godine sa vozilom koje bi se moglo pokretati pogonom na sva četiri točka: prvo vozilo na svetu sa ponom na sve točkove. Ovaj konstrukcioni princip upotrebila je NASA 70 kasnije za dizajn lunarnog modula. Prvi svetski hibridni automobil - benzin i struja - potiče od Ferdinanda Porsche.
Njegova deca, Louise i Ferry
1906. godine, Ferdinand Porsche sada je već oženjen i otac jedne kćeri (Louise* 1904), prelazi u Austro Daimler u Bečkom Neustadt-u, a 3 godine kasnije dobija i sina (Ferry* 1909).
Genijalan konstruktor
Za 17 godina rada u velikim industrijskim kompanijama u Austriji, razvio je snažnu i aerodinamičnu limuzinu, kamione za carsku vojsku koji su bili pogodni za sve terene, motore aviona (za koje je dobio počasni doktorat na tehničkom fakultetu u Beču) a posle prvog svetskog rata i prvi sportski dvosed Sascha koji je osvojio prvu trku na Targa Florio.
1923 Ferdinand Porschepostavljen je za glavnog tehničkog direktora Daimler iz Stuttgart, wgde je odgovoran za razvoj poznatih modela S, SS i SSK, kamiona i aviona. Nakon isteka ugovora vratio se u Austriju, gde je prvo radio kao generalni direktor Steyr. 1931 Porsche funkcioniše samostalno sa svojim projektnim biroom u Stuttgart-u.