Od konstruktora do preduzetnika
Porsche dizajn kompanija preuzela je rad na razvoju raznih tehničkih aparata, od vetro turbina, motora i planinskih vozila Zündapp. 1933. Ferdinand Porsche dizajnirao je čuveni 16-sto cilindrični sportski automobil za tek formirani Auto Union (Audi, Horch, Wandere i DKW). Ovaj automobil je prethodnik današnjih Formula 1 dizajnerskih principa. Najuspešniji trkači automobil svog vremena.
Volkswagen je stvoren
Njegov najpoznatiji dizajn je upravo onaj za Volkswagen. 22. juna 1934 Ferdinand Porsche napravio je ugovor sa "Autoindustrie Rajha (RDA)" za stvaranje vozila koje će kasnije oblikovati budućnost Porschea u narrdnim godinama. Tim tehničara iz Porsche-a napravio je prvi prototip u garaži Porsche-a u Stuttgart-u. Njegov sin Ferry bio je zzadužen za test vožnje. Velike test vožnje započete su 1936. godine pod RDA nadzorom.
Volkswagen proizvodi vozila za vojsku
1937 Ferdinand Porsche je postavljen za direktora razvoja i planiranja proizvodnje Volkswagen (narodni automobil). 26. maja 1938. na kamenu temeljcu Volkswagen fabrike, sam Volkswagen je postao "KdF" (Kraft-durch-Freude ili Snaga-kroz-užitak) vozilo. Tokom rata sa proizvodne linije izlazila su amfibijska vojna vozila takozvani Bucket automobil. Stolovi za projetovanje sada su bili puni nacrta za tenkove umesto trkačkih automobila.