Servisni Marketing i organizacija
Prioritet su nam zadovoljni klijenti kao i kvalitet proizvoda i usluga. Činimo sve da našim klijentima omogućimo da poseduju vozilo koje je dugotrajno, sigurno i jednostavno za održavanje. U tome učestvuje odeljenje Servisnog marketinga i organizacije. U okviru ovog odeljenja se obrađuju, proveravaju i prosleđuju ka proizvođaču zahtevi za nadoknadu troškova za popravku koji pristižu iz cele dilerske mreže. Adiministrativno se obrađuju reklamacije u garanciji kao i svi slučajevi učešća u troškovima popravke za reklamacije van garancije u okviru mehanizma individualne dobre volje. Briga o kupcu se trudi da ispuni očekivanja klijenata, pri čemu najveći značaj ima zadovoljstvo klijenata servisnom službom.
Servisni marketing promoviše poslovanje servisa naših dilera, prati dešavanja na servisnom tržištu i svoje aktivnosti prilagođava tržišnim potrebama. Ovde razvijamo posebne usluge i pakete koji će doprineti stvaranju najbolje servisne ponude za naše klijente.